Reisverslag van 8 mei

15 mei 2012 - Chaumot, Frankrijk

Dinsdag 8 mei

Allemaal lekker vroeg uit de veren, want we gaan richting Chaumot camping l ardan.

Eten, douchen, en dan alles klaar zetten voor vertrek, want om 09:00 uur zou de boer ons van het veld(baggerpoel) halen dit mochten wij niet zelf doen i.v.m. met het beschadigen van de grasmat.

Volgens mij was daar al niet veel meer van over voordat we weg gingen.

Nadat we door de boer met een landbouwvoertuig uit het weiland werden gehaald, zijn we vertrokken.

Dit was voor ons een emotioneel afscheid van bois-girald omdat we nu waarschijnlijk naar een camping gaan waar we s, nachts geen balkende ezels horen en ook geen liefde bedrijvende ezels op ons veld tegen komen, en ook geen ezels die proberen je luifel te verrampeneren.

Wij zijn met Olga en Ron richting Chaumot gereden onderweg nog koffie gedronken en een stop voor een broodje kwamen wij om ongeveer 14:00 uur aan in Chaumot.

Na op onze plaats gebracht te zijn en ons geïnstalleerd te hebben en nog bij 2 andere leden de luifel hebben opgezet zijn we gaan eten, waarna we nog wat onder onze luifel hebben gezeten.

Nu is het wel vreemd dat je zonder tot je enkels in de bagger te lopen ,gewoon over mooi gras kan lopen, daarom was ik blij dat ik toen ik naar het toilet gebouw liep nog een baggerspoor tegen kwam waar ik toch even door heen kon soppen, dat krijg als je de afgelopen dagen niets anders heb gedaan.

550 team (Alain & Marianne)