Voorjaarsweekend 2016 Polarclub

10 april 2016 - Hilvarenbeek, Nederland

De club op het Land van de Hilver. Het enthousiasme bij de deelnemer is groot want voor dat het weekend begint staan er al een flink aantal caravans op het Achterste Loo in Hilvarenbeek. De caravans genieten van de frisse nachten en de bewoners vermaken zich prima in en rond om de caravan. Op vrijdagavond wordt het weekend geopend en al snel wordt de koffie verruild voor een drankje. Zaterdagochtend, drukte bij de douches en hondjes, die uitgelaten worden. In twee groepen naar een mysterieus museum, de automobilisten winnen van de fietsers waar we belanden in het museum dansant. Hier genieten wij van de uitleg en de muziek. Koffie, taart en een sapje, het was genieten! Na de lunch breekt het jeu de boules geweld los en Klaas komt als overwinnaar van het veld. Ron verwent ons allemaal met overheerlijke Hachee, super. Nog een kopje koffie of iets anders lekkers en iedereen zoekt zijn Polaartje weer op terugkijkend op een geweldige dag. De zondag ochtend wordt besteed aan koffiedrinken en aan breien want een ieder, die breien kan heeft twee pennen en een bolletje wol gekregen en is verzocht een breiwerkje in te leveren. Vanwege het geweldige mooie weer wordt voor de tweede keer in het bestaan van de PCH de ALV buiten gehouden. Binnen twintig minuten is de vergadering afgelopen, geen record maar wel weer een van de kortste. De neuswielen worden hier en daar opgedraaid maar er blijven ook deelnemers nog een paar dagen nagenieten. De herhaling kan herhaald worden.