Iedereen weer zijn eigen weg

16 mei 2012 - Chaumot, Frankrijk

Corcieux, 16 mei 2012.

Vanmorgen was het heel vroeg opstaan. Half zeven al onderweg naar de douche. Ongekend vroeg voor de vakantie maar ik was niet de eerste. Het was vertrekdag voor de Polarbeertjes. Hun buikjes werd weer gevuld met alles wat mee naar huis moet of wat mee moet nog verder op vakantie.

Om 8.00 uur vertrok het eerste equipe Henk en Gré; zij gaan verder naar de Ardèche en wilden vandaag zover mogelijk proberen te komen.

Wij zelf zijn om kwart voor negen vertrokken richting de Vogezen. Wij wilden graag nog een paar dagen op camping Au Mica in Corcieux verblijven. Dat is ons vorig jaar heel goed bevallen. De ontvangst hier voelde ook weer bijna als thuiskomen. We hadden Jan en Jacoba in januari in Leeuwarden op de Caravana nog gezien en ze wisten dat we zouden komen.

Chris en Mieke zouden eerst naar Parijs gaan, maar bij nader inzien gingen ze naar Jonville wat ook een beetje meer richting huis was.

Klaas en Christien zouden wachten tot ook Jeanne en Ruud zouden vertrekken om het stel een beetje “geestelijke bijstand” te verlenen. Jeanne en Ruud gaan richting Nederland om zaterdag aan te komen in Baflo waar hen een reünie wacht (cadeautje van Ruud aan Jeanne).

Klaas en Christien zouden nog een stukje zuidelijker gaan en in afwachting van het weer dan via de Franse kust terug naar huis.

Van Hans en Marian hoorden we dat ze vandaag verder zouden gaan vanuit Nevers richting Nederland.

Wij hopen dat een ieder een goede reisdag heeft gehad en zeker allemaal weer veilig thuiskomen. Allemaal nog een fijne vakantie of lekker weer aan de slag en we zien elkaar hopelijk allemaal weer in oktober in Stellendam.