14 juni Een rustige dag op Froso camping

14 juni 2013 - Frösö, Zweden

Vandaag een dag waar van alles en nog wat gebeurde. Er werden boodschappen gedaan, getankt voor de rit naar Dorotea en er werd gepoetst. En dat laatste was hard nodig voor degeen die gisteren over de grusweg hadden gereden. Ook de binnenkanten van de caravans werd nog even gepoetst. Na een gezamenlijke koffiebreak ging een ieder zijns weegs. Hans en Estrid zijn bij de watervallen wezen kijken en de anderen hielden zich hoofdzakelijk bezig met boodschappen doen en verder niets doen.

Zelf ben ik na het boodschappen doen lekker een uur door het bos wezen lopen met de honden in de hoop nog een eland te zien, maar helaas. Toen ik terugkwam op de camping had Ron al voorbereidingen getroffen voor de Bami maaltijd van morgen en kon ik lekker languit op de bank m'n foto's bijwerken. Rond een uur of zes kwam Klaas melden dat we vanavond tussen 20.00 en 20.30 weer bij elkaar zouden zitten voor informatie over morgen. Natuurlijk gebeurde dit onder het genot van koffie, thee en andere versnaperingen.

Terwijl wij zo bij elkaar zaten was er buiten ineens een hoop commotie, wat blijkt......er liepen twee elanden doodgemoedereerd over de camping te wandelen. Daar loop je dan 's middags een uur voor in het bos! Natuurlijk werden er foto's gemaakt, maar doordat er honden op de camping begonnen te blaffen liepen zij in een sukkeldrafje van ons weg en zijn de beelden wat minder van kwaliteit. Misschien morgen onderweg of in Dorotea nieuwe kansen.

Nu lekker slapen en morgen vroeg weer op voor de rit naar Dorotea.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl