Naar Zweden!

28 mei 2013 - Malmö, Zweden

27 mei 2013 Over de Grote Belt en de Öresund naar Zweden.

We hadden allemaal heerlijk geslapen. Dus fris weer op weg. Naar de grens bij Flensburg zagen we een hele batterij wegenbouwers. Mooi gezicht. Al die machinerieën op een rij. We hadden geen last van file. Voor Kolding koffie gedronken. De caravan deur kon deze keer open blijven. Het was droog en zonnig.

De Grote Belt Brug was schitterend! We hadden geen spijt dat we wat kilometertjes extra hadden  gereden. Na de Grote Belt  zijn we afgeslagen naar Korsør. Na wat zoeken en .......whow.....doodlopende straatjes!!....vonden we toch een mooi plekje om te lunchen. Op de foto's is te zien dat het nog steeds zonnig was. Ruud zat op een kei te genieten van het uitzicht en de dames vonden het wel een mooie zeemeerman. Al was het dan niet in Kopenhagen.

Nadat Klaas nog even zijn achteruitrij-kunsten had vertoond, het was allemaal wel erg smal daar, hebben we de E20 weer opgezocht en waren pas laat in Malmø. http://www.firstcamp.se   Het is duidelijk nog voorseizoen want op deze grote stads camping is het nog héél rustig.

De 28e mei is er een rustdag ( of twee ) gepland!