Voorjaarsweeken 2013

24 maart 2013 - Hoogwoud, Nederland

Wat was het buiten koud beste mensen maar…..binnen in ons Polaartje des te behaaglijker. Gedurende het weekend hebben wij gezien, hoe een West Friese Stolpboerderij in elkaar zit. De boerderij van Frank Appel beschikt over verschillende voertuigen, die dienst doen als B&B zie http://www.controversy.nl . Ook hebben we de Museumboerderij West-Frisia bezocht die door toedoen van de laatste bewoner, Adriaan Donker als museum werd ingericht. We hebben het spelletje Keezen http://www.keezenspel.nl geleerd een spel te vergelijken met Menserger je niet. Vanwege het bar koude weer hebben wij ons dubbel kunnen verlekkeren aan de heerlijke erwtensoep. Het was ook een genot alle bekende gezichten weer te zien. Deze club is een grote buitengewoon gezellige familie, die best wat uitbreiding zou kunnen gebruiken. Heeft u een Polar caravan en bent u niet bang om in een vriendenkring opgenomen te worden, dan is dit uw kans. In Limburg wordt het najaarsweekend gehouden, dat een grensoverschrijdend gebeuren gaat worden, wie weet zien we jullie daar !

a. Voorjaarsweekend 2013